آموزش رایگان اینشات (inshot)

آموزش مقدماتی ویرایش ویدیو با اینشات؛ هر آنچه ضروریست بدانید

آموزش رایگان اینشات (inshot) این روزها گوشی همراه به یک ابزار قدرتمند برای تولید محتوا تبدیل شده است. مطمئنا شما نیز در شبکه های مجازی محتواهایی جذاب را مشاهده کرده اید. و این سوال برایتان پیش آمده است که میزان تخصص و مهارت تولید کننده ی این محتوا در چه حد بوده است. و یا از چه نرم افزارهایی استفاده کرده است تا توانسته چنین محتوای جالب و دلنشینی را تولید کند. حقیقت این است که ابزارهای حرفه ای به کمک افراد آمده اند تا محتواهای حرفه ای شکل بگیرند.

آموزش اینشات یکی از آموزش هایی است که شما را در زمینه ی تولید محتوای خلاقانه و جذاب به فردی حرفه ای تبدیل خواهد کرد. شما میتوانید نرم افزار اینشات را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. و به راحتی با استفاده از ابزارهای متنوع آن به ادیت عکس و فیلم بپردازید. شما می توانید از آموزش اینشات مقاصد شخصی یا تجاری داشته باشید؛ اهمیتی ندارد که هدف شما چیست، موضوعی که اهمیت دارد قابلیت های گسترده ی این نرم افزار است که در پکیجی به ظاهر کوچک اما غنی جمع شده است. در این پست جدید رجاتل همراه ما باشید.

آموزش رایگان اینشات (inshot)

ویژگی های برنامه اینشات

اساسی ترین ویژگی های نرم افزار trimmer. برای برش دادن فیلم،cutter برای کوتاه کردن فیلم، merger برای تلفیق فیلم ها، و splitter برای جدا کردن ویدیو ها هستند. به شما اجازه میدهد که ویدیو خود را به قسمت های کوچکتر برش بزنیم، یا آنها را با هم به صورت یک فایل در بیاوریم. کلیپ ها ممکن است حول محور عمودی و افقی یا حول مرکز بچرخند. یا کنار هم در یک کولاژ قرار بگیرند. این ویدیو ها را میتوانید با افکت های ویدیو ای مختلفی مثل کند کردن، استاپ موشن و برش ویرایش کنید. علاوه بر این میتوانید با تنظیم تضاد رنگ، غلظت رنگ و درخشندگی رنگ ویدیو خود را تنظیم کنید.

برنامه InShot قسمت video cropper را ارائه داده است که با استفاده از آن میتوانید ویدیو را بنا به اندازه ای که میتوانید در حساب کاربری فضای مجازی خود پست کنید برش بزنید. میتوانید یک پس زمینه ویرایش پذیر با افکت blur یا مات اضافه کنید. جلوه های بصری زیادی را میتواند اضافه کنید مثل: سینماتیک، سیاه و سفید، قدیمی یا vintage. اگر میخواهی جذاب تر باشد، به آن گیف، ایموجی، و حدود ۱۰۰۰ استیکر منتخب را به آن اضافه کنید.

این استیکر ها تم های مختلفی دارند که بسته به حال و هوای ویدیو ای که در حال ویرایش آن هستید میتواند از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، برای شما گنجینه ای از موسیقی پر از آهنگ، موسیقی پس زمینه، و نویز ها آماده شده است. از این جلوه های صوتی میتوانید بهترین گزینه ها که مناسب ویدیو شما هستند را انتخاب کنید. اگر هیچ کدام از گزینه ها را دوست نداشتید میتوانید مستقیما با استفاده از دستگاه تان ضبط کنید. به علاوه، میتوانید برای هر قسمت از ویدیوتان صدا را کنترل کنید.

دانلود نرم افزار اینشات

شما میتوانید نرم افزار اینشات را از مارکت پلیس های متفاوت مثل ( فروشگاه پلی/ بازار/ مایکت) دانلود و نصب کنید. که در همین مقاله آموزشی اینشات .لینک آن را قرار خواهیم داد. نکته: این نرم افزار یک نسخه رایگان و یک نسخه پریمیوم  دارد. اگر شما بخواهید خیلی حرفه ای با اینشات کار کنید باید نسخه فری یا همان پولی آن را به صورت دلاری خریداری کنید. ولی ما در سایت رجاتل و در این مقاله قصد داریم نسخه پولی آن را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار دهیم

نسه رایگان

آموزش رایگان اینشات (inshot)

دانلود نسخه پریمیوم (پرو)  و رایگان اینشات برای اندروید و ios

برای دانلود اینشات پرو  برای اندروید(کلیک کنید)

برای دانلود اینشات پرو  برای ios (کلیک کنید)

ادیت حرفه ای با اینشات

هرچند که گفته شد نرم افزار اینشات دارای رابط کاربری ساده و دوستانه ای بوده و مناسب افراد مبتدی می باشد. اما این موضوع به این معنا نیست که می توان قابلیت های آن را دست کم گرفت. نرم افزار اینشات توسط حرفه ای ترین تولید کنندگان محتوا برای ادیت عکس و فیلم مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه با هدف جذب مخاطب قصد ادیت. عکس یا فیلمی را داشته باشید، نرم افزار اینشات تمامی ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد. آمار دانلود بالای این نرم افزار در گوگل پلی و اپ استور اپل حاکی از محبوبیت بالای آن در بین کاربران است.

شما می توانید نرم افزار اینشات خود را به اینشات پرو ارتقا دهید. با ارتقای نرم افزار، دیگر خبری از واتر مارک و تبلیغات نخواهد بود. همچنین قابلیت دسترسی به بسیاری از پکیج های جدید فیلتر. افکت. استیکر و قابلیت های ویرایشی برای شما باز خواهد شد. آموزش ادیت حرفه ای با اینشات می تواند یکی از ساده ترین و در عین حال سودآورترین ترین فعالیت ها به شمار رود.

آموزش رایگان اینشات (inshot)

آموزش ادیت ویدئو با اینشات

همانطور که میدانید، اغلب محتواهای ویدیویی بیش از محتوای عکس در فضای مجازی مورد توجه قرار می گیرد. چنانچه به تعداد لایک ها و بازدیدهای ویدیوها در پلتفرم هایی چون لایکی، یوتیوب، اینستاگرام، پینترست و تیک تاک نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که ویدیوهای خلاقانه ای که به شکل حرفه ای ادیت شده اند بازدیدهای بیشتری داشته اند و همین موضوع توانسته بستری گسترده از مخاطبان را برای تولید کننده ی محتوا فراهم کند. شما می توانید در اینشات یک عکس را به ویدیو تبدیل کنید و یا یک ویدیو را ادیت کنید. آموزش ادیت ویدیو با اینشات مطمئنا زمان کمی را از شما خواهد گرفت و شاید هیچ هزینه ای نداشته باشد، اما می تواند شما را به سمت کسب درآمد از فضای مجازی سوق دهد. بنابراین بد نیست در ادامه به تعدادی از جذاب ترین ابزارهای حرفه ای ادیت ویدیو در اینشات بپردازیم:

ابزار Trim:

این ابزار ادیت ویدیو در اینشات که با شکل یک قیچی نمایش داده شده است. به شما این امکان را می دهد تا طول ویدئو را کوتاه تر کرده، بخش هایی از آن را حذف نموده و یا آن را به بخش های مجزا تقسیم کنید. این قابلیت زمانی که می خواهید ابتدا و انتهای یک ویدئو را برای آپلود در فضای مجازی آماده سازی کنید. بسیار کاربردی می باشد.

  ابزار Canvas

این ابزار به شما اجازه می دهد تا سایز قاب نهایی برای به نمایش درآمدن ویدئو را انتخاب کنید. بسیار جالب است که نرم افزار اینشات با نرم افزارهایی چون اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک در تعامل بوده. و قاب های استاندارد با سایز این نرم افزارها را دارا می باشد. بنابراین بدون نگرانی از حذف شدن یا عدم انطباق سایز ویدیو با سایر نرم افزارها می توانید سایز دلخواه را انتخاب کنید.

 ابزار Filter:

این ابزار یکی از جذاب ترین بخش های نرم افزار اینشات می باشد. شما با استفاده از فیلترهای اینشات می توانید جذابیت های بصری ویژه ای به ویدئو بیافزایید. این بخش به تنهایی دارای سه بخش با عنوان های Filter، Effect و Adjust می باشد. که هر کدام به تفکیک قابلیت های متفاوتی را دارا هستند. در بخش فیلتر می توانید فیلترهای آماده ای را مطابق با سلیقه ی شخصی خود که نورپردازی و رنگ و کنتراست. آن از پیش تعیین شده انتخاب کنید. در قسمت افکت این امکان را دارید تا افکت های متحرک را به ویدئو اضافه کنید. و بخش Adjust به شما امکان تنظیم نور، کنتراست، رنگ، گرما، میزان شارپ بودن و سایر ویژگی های تصویر را به طور دستی می دهد.

پیشنهاد : برای خرید و دیدن گوشی های سامسونگ (کلیک کنید)

ابزار Music:

در این بخش میتوانید یک موزیک دلخواه به ویدئو اضافه کنید.

 ابزار Text:

این ابزار که بسیار مورد توجه و علاقه ی تولیدکنندگان محتوا قرار دارد این امکان را به شما می دهد تا در هر کجای ویدئو و به مدت زمان مشخص شده ای، متنی دلخواه را قرار دهید. شما می توانید متنی را از ابتدا تا انتهای ویدئو زیرنویس کنید و جالب اینجاست که می توانید با دانلود فونت دلخواه و وارد نمودن آن در نرم افزار اینشات، متن نوشته شده را به فونت دلخواه خود درآورید.

 ابزار Crop:

 استفاده از این ابزار در نرم افزار اینشات می توانید. محدوده ی دلخواه برای برش دادن ویدئو را مشخص کرده .و بخش تعیین شده ای از آن را ذخیره سازی کنید.رخش ویدئو، افزودن استیکر، تعیین زمانبندی و افزودن پس زمینه از دیگر قابلیت های ادیت ویدئو در نرم افزار اینشات می باشد. آموزش اینشات می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد. که می خواهند در کمترین زمان ممکن و با استفاده از حداقل امکانات، محتوایی جذاب، مخاطب پسند و مفید تولید کنند.

افزودن موسیقی با برنامه اینشات

برای افزودن موسیقی پس زمینه به فیلم های خود ، روی آیکون note یا برگه Music ضربه بزنید. برنامه InShop دارای کتابخانه موسیقی است. این آلبوم و قطعات مختلف دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. همچنین می توانید موسیقی را از iTunes یا پوشه موسیقی خود انتخاب کنید. افکت های صوتی از تم های مختلف وجود دارد. برخی از آنها موسیقی های بدون کلامی مانند زنگ ، سلاح و صدای حیوانات هستند. پس از انتخاب یک تراک برای همپوشانی ویدیوی خود ، می توانید با تکثیر ، تقسیم یا تنظیم میزان صدا ، آن را ویرایش کنید.

سوالات متداول InShot

آیا Inshot رایگان است؟

Inshot یک فیلم ساز و ویرایشگر فیلم رایگان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب برنامه بر روی دستگاه تلفن همراه خود است و به راحتی می توانید ساخت و ویرایش مطالب خود را شروع کنید. از فیلترها ، استیکرها و سایر افکت های آن نیز می توان به صورت رایگان استفاده کرد. با این حال ، برخی از آنها از طریق اشتراک های پولی ارائه می شوند. با ضربه زدن روی نماد shopping bag ، این گزینه را دارید که جلوه ها و فیلترهای اضافی بخرید. ناگفته نماند که اینشات یک نسخه پرو هم دارد که در بالا لینک دانلود آن  را برای شما قرارداده ایم .

چگونه علامت InShot را حذف کنیم؟

یک فیلم ویرایش شده و ذخیره شده به طور خودکار دارای علامت چاپی inShot است. در برنامه inShot ، شما دو گزینه دارید. یا یکبار علامت را “removefree” بردارید ، یا با پرداخت هزینه علامت را برای همیشه حذف کنید. نرخ این کار به منطقه ای که در آن قرار دارید بستگی دارد. با این وجود ، ۲ روش برای حذف علامت گذاری علامت InShot برای iOS و Android وجود دارد.

اگر از تلفن android استفاده می کنید ، برنامه “happy mode” را نصب کنید. این یک پلتفرم است که به شما امکان می دهد APK های اصلاح شده را روی تلفن همراه خود نصب کنید. در این برنامه ، باید برنامه inShot را دانلود کنید. پس از اتمام کار ، می توانید از برنامه بدون علامت مشخصه استفاده کنید و همچنین از افکت ها و فیلترهای نامحدود لذت ببرید. برای کاربران iOS ، “۳apps.pro” را در Safari تایپ و جستجو کنید و “InShot Hack” را نصب کنید. در صفحه بعد ، دستورالعمل های ارائه شده در مورد چگونگی دسترسی به InShot بدون علامت را دنبال کنید.

نتیجه گیری نرم افزار اینشات:

با گسترش علم و فناوری، روز به روز شاهد ساده تر شدن فرآیندها هستیم. تا چند سال پیش برای ادیت یک عکس یا فیلم نیاز بود تا نرم افزارهای دشوار و زمان بری را نصب کرده و به ادیت حرفه ای عکس و فیلم در آنها بپردازید. اما امروز می توانید پکیجی از قابلیت ها را تنها در یک نرم افزار حرفه ای اما ساده و در گوشی خود داشته باشید. نرم افزار اینشات از آن دسته نرم افزارهاست که توانسته عده ی زیادی را از درگیر شدن با نرم افزارهای تخصصی و پیچیده بی نیاز کند.

محتوای تولید شده در عصر امروز بایستی محتوایی مخاطب پسند باشد چرا که شبکه های مجازی روز به روز در حال توسعه و گسترش هستند و چنانچه شما از سایر رقبا در حوزه ی خلاقیت و جذب مخاطب عقب بمانید مطمئنا مخاطبین خود را از دست خواهید داد. آموزش اینشات به شما کمک می کند تا محتوایی مخاطب پسند و در عین حال حرفه ای تولید کنید. شما می توانید از طریق جذب مخاطب بیشتر به کسب درآمد بالا برسید. بنابراین اگر به دنبال راهی ساده و جذاب برای این کار هستید، آموزش اینشات را در اولویت قرار دهید.

پیشنهاد : برای خرید و دیدن گوشی های شیائومی(کلیک کنید)