آموزش حذف پس زمینه عکس | رجاتل

آموزش حذف پس زمینه عکس | رجاتل به صورت کاملا حرفه ای

حذف پس زمینه عکس با چند کلیک ساده

  آموزش حذف پس زمینه عکس با رجاتل |بعضی از مواقع پا ک کردن پس زمینه عکس برای بعضی از افراد واقعا کابوس آور می باشد. و اگر به فتوشاپ مسلط نباشند نمیتوانند پس زمینه عکس را با کبفیت بالا پاک کنند.ما در این مقاله آموزشی رجاتل قصد داریم ابزار های کاربردی  به شما معرفی کنیم که بتوانید توسط آن با چند تا کلیک ساده پس زمینه عکس خود را با کیفیت هر چه تمام تر پاک کنید

برنامه پاک کردن پس زمینه برای گوشی اندروید

خیلی از کاربران با گوشی اندروید سر کار دارند و دوست دارند برنامه اندرویدی بر روی تلفن همراه خود نصب کنند تا بتوانند رابطه کاربری بهتری را احساس کنند . به خصوص افرادی که کار تولید محتوا انجام میدهند. این روزها به لطف شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام  ایده تولید محتوا به شدت زیاد شده است. که این ابزار ها نقش  بسیار مهمی را برای شما در پشت پرده بازی خواهند کرد.

دانلود برنامه Background Eraser‏ برای اندروید  آن را گوگل پلی دانلود کنید . ما در این مقاله لینک دانلود آن را برای شما قرار خواهیم داد.

برای دانلود از گوگل پلی >>> کلیک کنید

برای دانلود از بازار>>> کلیک کنید

این برنامه جز پر طرفدار ترین نرم افزار های است که در بازار 100 هزار نصبی و در گوگل هم حدود 80 هزار نصبی را به خود اختصاص داده است.

آموزش برنامه حذف پس زمینه عکس توسط Background Eraser

ایتدا برنامه را از لینک های بالا دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب و باز کردن برنامه با صفحه زیر روبرو میشود

آموزش حذف پس زمینه عکس | رجاتل

بعد بر روی گزینه load aphto  کلیک کنید  و تصویری که قصد پاک کردن پس زمینه ان را دارید از بین تصاویر گوشی خود انتخاب کنید.بعد از انتخاب با صفحه زیر مواجه میشوید.

آموزش حذف پس زمینه عکس | رجاتل

برای خرید عنواع گوشی تلفن همراه >>> کلیک کن

 

در بالای تصویر سمت راست گزینه  Done را کلیک کنید تا پروژه عکس شما به حالت انتخابی در  بیایید . بعد از کلیک بر روی  Done به صفحه زیر میروید.

آموزش حذف پس زمینه عکس | رجاتل

در این صفحه رویگزینه Auto کلیک کنید تا لوگو ذره بین برای شما به نمایش در بیایید. و در اینجا ذره بین را روی پس زمینه عکس خود سلکت کنید . و میبینید که پس زمینه سوژه شما به راحتی حذف شد.و مجدد از گزینه Done  از عکس خود خروجی بدون پس زمینه را بگیرید.

آموزش حذف عکس در وبسایت remove.bg

جدا از نرم افزاری که در بالا آموزش آن را به شما دادیم یک وبسایت بنام https://www.remove.bg/upload  است که به صورت حرفه و خاص عمل میکند. از طریق لینک که معرفی کرده ایم داخل وبسایت بشوید

و بعد از ورود به سایت روی گزینه  Upload Imagw بزنیدو بعد عکس خود را از فایل سیستم خود اپلود کنید  . اینجاس که شما هیچ حرکتی نمیخواهد بزنید . سایت remove برای شما به صورت خودکار مثل یک ربات عکس را بدون پس زمینه تحویل شما خواهد داد.

نکات پایانی 

شما با داشتن چنین ابزار های دیگر نگران تولید محتوا نباشید . به راحتی با چند کلیک ساده میتوانید کار های خود را انجام دهید. برای حمایت از ما این مقاله آموزشی را برای دوستان خود ارسال کنید