آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی

سلام خدمت کاربران عزیز سایت رجاتل. در این مقاله  میخواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه تحریم های گوگل پلی را دور بزنید و برنامه ای که میخواهید را دانلود کنید.

اول از همه چیز باید برید داخل تنظیمات گوشی یا همون چرخ دنده و گزینه apps یا برنامه هارا پیدا کنید و روی آن کلیک کنید

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی

حالا از لیست برنامه های گوشیت برنامه Google play store پیدا کنید ، اگر برنامه پیدا نکردی گوشه بالا روی سه نقطه بزن و گزینه Shoe All Apps یا نمایش تمام برنامه هارو انتخاب کنید.

خرید انواع گوشی های موبایل: کلیک کنید

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی

حالا داخل صفحه مربوط به تنظیمات برنامه  Google play store باید گزینه  storage یا حافظه را پیدا کنید.

گزینه پاکسازی حافظه

برای آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی باید پاکسازی حافظه پنهان clear cache را پیدا کنید و روی ان کلیک کنید تا کش برنامه فروشگاه گوگل پلی پاک شود، حواستان باشد گزینه  clear data  را اشتباه نزنید که اطلاعات برنامه پاک بشه.

حالا دوباره به مرحله قبلی برگردید و گزینه   توقف اجباری یا force stop بزنید تا برنامه گوگل پلی به طور کامل بسته بشود. حالا یک فیلتر شکن روشن کنید و وارد گوگل پلی شوید و اسم برنامه که میخوای دانلود کنید را سرچ نمایید به احتماب 95 درصد مشکل دانلود شدن برنامه ها  داخل گوگل پلی حل میشود.

امیدوارم از آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی نهایت استفاده را برده باشید و برای حمایت از ما این مقاله را بای دوستان خود به اشتراک بزنید تا در آینده مقاله های کاربردی تری را برای شما تولید کنیم