تست سلامت باتری گوشی

آموزش تست سلامت باتری گوشی

سلام خدمت کاربران عزیز سایت رجاتل،در این مقاله میخواهیم یکسری کد هایی را به شما عزیزان یاد بدهیم که با استفاده از این کد ها ببینید باتری گوشیتون سالم است یا نیاز به تعویض دارد.

تست سلامت باتری گوشی

تست سلامت باتری سامسونگ

#0228#*

کد بالا را روی گوشی سامسونگ خود بگیرید  زمانی که صفحه کد ها نمایش داده شد ،مقابل Level Blocks (0-8) باشه باتری گوشی سالم می باشد و اما گر روی (7-0)  باشه باتری گوشی باید تعویض شود.

تست سلامت باتری شیائومی

*#*#0228#*#*

کد بالا را روی گوشی شیائومی خود بگیرید و در صفحه مربوطه Battery  مقابل گزینه MB_06 اگر GOOD باشه باتری سالم می باشد و اما اگر Bad باشه باتری نیاز به تعویض دارد.

تست سلامت باتری گوشی آیفون

برای سلامت باتری ایفون نیازی به کد نمی باشد چون داخل تنظیمات میشه ان را برسی کرد وارد settings بشوید و به قسمت  Battery  بروید و Battery Health را انتخاب کنید اگر دصد Maximum CAPACITY  بالد روی 80% باشد یعنی  باتری سالمه اما اگر کمتر بود وقت عوض کردن باتری می باشد.

کد تست  سلامت باتری گوشی های سایر اندروید

خریدانواع گوشی های سامسونگ: کلیک کنید

*#*#4636#*#*

داخل قسمت Battery information بشوید و اگر وضعیت GOOD بود نشون سالم بودن باتری می باشد و اگر  Good  نشان داده نشود به معنای این است که باید باتری گوشی تعویض شود.

 

امیدوارم از این مقاله آموزشی در وبسایت رجاتل نهایت استفاده را برده باشید و برای این که ازما حمایت کنید این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بزنید تا در آینده محتوا آموزشی قوی تری برای شما تولید کنیم