حذف پیام های دایرکت اینستاگرام به صورت یکجا| رجاتل

حذف تمام چت های اینستاگرام در دایرکت به صورت یکجا

سلام خدمت تمام رجاتلی های عزیز. مرسی که همیشه تمام مقالات ما را مرور میفرمایید. در این آموز با شما خواهیم بود با پاک کردن تمام چت های اینستاگرام به صورت یکجا. خیلی از کاربران اینستاگرام به دنبال چنین ویژگی بوده اند / تیم تولید محتوا سایت رجاتل به خود لازم دانست که این آموزش را به صورت ویدیوی و تصویری برای کاربران خود تولید کند.

آموزش تصویری حذف پیام های اینستاگرام

خب ابتدا طبق تصویر زیر عمل کنید.از منو موبایلی کلیک کنید طبق تصویر شماره (1)و بعد بر روی settings بزنید تا تصویر شماره (2) برای به شما نمایش داده شود.

در تصویر شماره (2) بر روی account کلیک نمایید و حالا طبق تصویر زیر عمل کنید. خب اینجا باید یک توضیح خدمت شما عزیزان بدهیم. اگر اکانت شما خصوصی است باید ان را از حالت خصوصی خارج کنید  چون اگر میخواهید کل پیام های دایرکت اینستاگرام پاک کنید. باید صفحه شما که در پایین توضیح میدهیم روی حالت کریتور قرار بگیرد.

برای خرید گوشی موبایل با قیمت مناسب>>> کلیک کنید

در تصویر بالا که تصویر شماره (3) ما می باشد. باید اسکرول کنید. در موبایل خود تا به گزینه لینک آبی رنگ  switch to professional Accunt   برسید حالا با تصویر شماره (4) روبرو میشوید که باید روی گزینه آبی رنگ Continue کلیک کنید و بعد طبق تصویر زیر عمل کنید.

 

در تصویر شماره (5) باید گزینه Digital Creator تیک بزنید . و بعد در تصویر شماره (6) Creator به صورت پیش فرض انتخاب شده است و بگذارید روی همان گزینه باشد. و در اخر روی گزینه NEXT  کلیک کنید. در تصویر شماره (7)  بر روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید . این گزینه توسط کریتور شدن صفحه شما به نمایش گذاشته میشود . بعد از کلیک   تصویری مثل شماره (6) نمایش داده میشود که میتوانید تمام چت های خودتون تیک دار کنید و در آخر از گزینه پایین بنام دلیت اقدام به حذف آن کنیدو

برای دیدن آموزش ویدیوی حذف کل پیام های دایرکت اینستاگرام. میتوانید روی تصویر زیر کلیک کنید و آن را در اپارات دیدن بفرمایید.